Bestellingen tussen 22 december en 2 januari worden gewoon aangenomen en geplaatst in ons systeem.

We verwerken deze bestellingen door de feestdagen pas op 5 januari.

Hierna gaan we het glas zo spoedig mogelijk bij u leveren of klaarzetten bij één van onze samenwerkende glashandels.

Wij van BeglazingsExpert.nl wensen iedereen een prettige kerst en een goede jaarwisseling.

Klacht indienen over BeglazingsExpert.nl

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven.

Dit kan per e-mail en via onderstaand contactformulier.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

De verdere procedure:

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar BeglazingsExpert.nl bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Ons klachten contactformulier:

Klachtenformulier

  • Vul hier uw klacht zo uitgebreid mogelijk in, zodat we u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Comments are closed.